Inicio Galicia Conde destaca o traballo do comercio galego por modernizarse e adaptarse ás...

Conde destaca o traballo do comercio galego por modernizarse e adaptarse ás novas demandas dos consumidores

0

O conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, participou esta tarde na entrega de premios da campaña ‘Días azuis’, impulsada para dinamizar a actividade do comercio de proximidade

O conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, destacou esta tarde o traballo do comercio galego por modernizarse e adaptarse ás novas demandas dos consumidores. Conde participou na entrega de premios da campaña Días azuis do comercio galego, impulsada en colaboración coa Federación Galega de Comercio e Abanca, unha iniciativa que, tal e como apuntou o conselleiro, permite poñer en valor o comercio de proximidade e premiar a confianza dos consumidores.

Na súa intervención, Conde fixo fincapé en que o comercio local é unha fonte de emprego e actividade económica nas vilas e cidades galegas, que axuda a crear e compartir barrio ao tempo que impulsa a recuperación das rúas como espazos públicos para o encontro, contribuíndo así mesmo á transformación das cidades desde o punto de vista da mobilidade.

Sinalou o conselleiro que Días azuis pon de manifesto un dos principais retos que afronta o sector: a fidelización de clientes. Neste sentido, apuntou que os comerciantes deben apostar por reivindicar as vantaxes da proximidade, entre as que destacou o trato persoal do consumidor, o atractivo da tenda física para comprobar persoalmente a calidade do produto ou a propia ubicación, como parte do ocio das persoas. Indicou tamén que o comercio de proximidade debe apostar polas novas tecnoloxías, sinalando que o comercio electrónico fai un negocio máis accesible ao consumidor e achégao a un público máis amplo.

Leer más:  Los habitantes de Monterroso (Lugo), un pueblo con solo 3.600 habitantes, se muestran "felices" con la llegada de 126 migrantes de Mali

Francisco Conde resaltou que, para lograr estas metas, os comerciantes galegos contan co compromiso da Xunta que, a través do Plan estratéxico de impulso ao Comercio de Galicia, destina 70 millóns de euros ata 2020 a aumentar a competitividade do sector.

Incremento na participaciónOrganizada pola Federación Galega de Comercio, Abanca e a Xunta, a campaña Días azuis do comercio galego celebrou a súa segunda edición entre o 7 e o 21 de maio co obxectivo de dinamizar o comercio de proximidade.

Os clientes dos comercios que realizaron compras entre estas dúas datas debían rexistrar o seu tícket en www.diasazuis.com para participar na iniciativa. Entre todos os participantes sorteáronse un total de 16.200 euros en 80 tarxetas prepago: 28 de 300 euros (sete tarxetas por provincia) e 52 de 150 euros (13 tarxetas por provincia), que deberán ser utilizadas polos gañadores nos establecementos galegos de proximidade. A participación nesta edición viuse incrementada nun 30% con respecto ao ano anterior, rexistrándose un total de 94.459 tíckets de compras realizadas en máis de 100 localidades.

Leer más:  Un conductor sufre una indisposición y choca su caravana contra unos coches estacionados en Viveiro (A Coruña)

- Te recomendamos -