Inicio Catalunya / Cataluña Girona / Gerona L'oferta turística de la Costa Brava es promociona per primera vegada a...

L'oferta turística de la Costa Brava es promociona per primera vegada a la fira professional ILTM Àsia Pacífic, a Singapur

0


Una cinquantena d’operadors turístics asiàtics s’interessen per l’oferta d’allotjament de luxe de la demarcació de Girona, la cultura i l’oferta de golf i enogastronòmica, i el turisme de reunions de la Costa Brava a la primera fira professional ILTM Àsia Pacífic de SingapurDel 21 al 24 de maig el Patronat de Turisme Costa Brava de la Diputació de Girona participa a la primera edició de la fira ILTM Asia Pacífic, Internacional Luxury Travel Market, que té lloc Singapur per promocionar l’oferta específica de productes, activitats i serveis d’alta gamma i exclusius de les comarques gironines entre operadors turístics com ara Valerie Wilson Travel, Quotient Travel Planner, Abercrombie & Kent, Kuoni Travel. Avui el vicepresident primer de la Diputacio de Girona, Miquel Noguer, participa en un esdeveniment al creuer The Royal Albatross, a l’estret de Malacca. Catalunya s’hi promociona davant d’uns 80 operadors turístics asiàtics, amb 3 destinacions mediterrànies més (França, Mònaco i Espanya)Aquesta primera fira, que se separa de la ILTM de Xangai a la Xina, reuneix prop 800 professionals del sector turístic d’arreu del món de seixanta-dos països.

En el decurs de tres intenses jornades, i des d’un espai promocional dins l’estand de Catalunya, representants del Patronat de Turisme Costa Brava Girona hi participen amb l’objectiu de difondre els atractius i productes turístics de la demarcació de Girona, com a complement a l’oferta de la capital de Barcelona. Concretament s’hi promociona l’oferta d’allotjament de luxe de la demarcació, cultura i golf, compres i enogastronomia, i turisme de reunions, així com diverses experiències turístiques de qualitat que ofereixen empreses específiques de la demarcació.

A la fira el Patronat de Turisme mantindrà cinquanta-tres entrevistes amb operadors de viatge i periodistes especialitzats en turisme de diversos països asiàtics. Així mateix, dins l’estand de Catalunya hi ha coexpositors com FC Barcelona, Barcelona Premium, Montserrat, Torres, DMC Premium Traveler Barcelona, entre altres.

Entre els actes paral·lels de la fira ILTM Asia Pacífic més rellevants, hi ha l’esdeveniment «Mediterranean Wave», un esdeveniment en el que quatre destinacions europees -França, Mònaco, Espanya i Catalunya- s’agrupen per tal d’oferir una presentació conjunta i exclusiva de diverses destinacions mediterrànies a una vuitantena d’operadors asiàtics. El mercat asiàtic, un mercat amb bones perspectives de creixementSegons l’Agència Catalana de Turisme sobre el mercat emissor de turisme d’Àsia-Pacífic 2017, el nombre de turistes provinents de tota l’àrea geogràfica d’Àsia-Pacífic (Japó, Xina, Austràlia, Corea del Sud, Índia, Indonèsia, Singapur, Malàisia, Tailàndia i Filipines) a Catalunya va registrar els 1,8 milions de turistes (un 4 % més que en 2016).

Els mercats turístics emissors de la zona d’Àsia-Pacífic continuen prioritzant els intermediaris i les agències tradicionals a l’hora de comprar les seves vacances a Catalunya. El turista asiàtic escull establiments hotels de quatre i cinc estrelles, cèntrics i preferiblement pertanyents a les grans cadenes internacionals. Barcelona revalida la primera posició com a destinació més visitada, tot i que Girona i la Costa Brava comencen a despuntar més per als mercats de Corea del Sud i Singapur.

La tendència de mercat indica que el nombre d’arribades a Catalunya de turistes benestants amb una predisposició molt alta a la despesa continuï creixent en els propers anys i que bati rècords tant en el nombre total de turistes com de despesa generada.


- Te recomendamos -