Inicio Galicia A Xunta activa o servizo de cita previa online nas oficinas principais...

A Xunta activa o servizo de cita previa online nas oficinas principais de rexistro

0

Os cidadáns poden reservar a través do portal da Xunta o día e hora na que realizar as súas nos rexistros de Santiago, A Coruña, Lugo, Ourense, Pontevedra e Vigo


Os cidadáns xa poden reservar cita previa online nas oficinas principais de rexistro. A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) e a Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administración e Xustiza veñen de poñer en marcha o servizo de cita previa a través de internet nos rexistros de Santiago, A Coruña, Lugo, Ourense, Pontevedra e Vigo.

A través do enlace https://www.xunta.gal/cita-previa os usuarios poden reservar de xeito sinxelo o data e a hora na que poden realizar as súas xestións. So é preciso seleccionar a oficina, o trámite, indicar o número de follas que se van dixitalizar e cubrir os datos persoais que se solicitan.

Cómpre lembrar que estes rexistros concentran máis do 50% da entrada de documentación na Xunta de Galicia e están equipados para dixitalizar os documentos que os cidadáns entregan en papel, iniciando así o expediente dixital dese procedemento, que se enviará en formato electrónico ao departamento responsable da súa xestión, reducindo tempos de espera e evitando perdas ou extravíos. Ese expediente dixital, almacénase no Arquivo Electrónico Único, onde estará accesible online dun xeito seguro e controlado por tanto aos empregados públicos como do propio interesado.

Con este servizo búscase evitar esperas innecesarias a aquelas persoas que optan pola tramitación presencial. Cómpre lembrar o incremento da tramitación online que no primeiro semestre deste ano situouse por riba da presencial.

Funcionario habilitado e reformulación das Oficinas de RexistroAínda que o uso dos servizos dixitais está cada vez máis estendido, as xestións online non poden supoñer unha barreira para ningún cidadán na súa relación coa administración. Por iso entre as obrigas que establecen as Leis 39 e 40 está a transformación das actuais oficinas de Rexistro nunha Rede de Oficinas de Atención á Cidadanía, nas que se prestará asistencia aos cidadáns na xestións online coa Administración, tanto na presentación de escritos, solicitudes e documentación como na tramitación da identificación dixital.

En liña co anterior está a figura do funcionario habilitado, que posibilitará que unha persoa autorizada ou un funcionario poda realizar trámites telemáticos en nome doutra persoa. Con tal fin, a norma establece a creación do Rexistro electrónico xeral de apoderamentos.

A Administración do futuro máis inmediato busca ter unha visión integral do cidadán, que estea no centro de todo o proceso e que non sexa un actor máis. Conseguilo dará resposta a demanda da sociedade de ter ao seu alcance unha administración máis transparente, proactiva e con máis e mellores servizos.  


- Te recomendamos -