Inicio Catalunya / Cataluña Girona / Gerona El Patronat de Turisme Costa Brava Girona presenta el Pla d'Accions 2019...

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona presenta el Pla d'Accions 2019 al sector turístic

0


Es presenta un pla consensuat amb el conjunt del sector turístic gironí, dissenyat per oferir productes de qualitat a turistes que busquen l’excel·lència.

Avui, 19 de desembre, a la Casa de Cultura de Girona, més d’un centenar de professionals del sector turístic de la demarcació han assistit a la presentació del Pla d’Accions i Objectius (PAO) 2019 del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona. En el decurs de l’acte, que ha comptat amb la participació de Jaume Dulsat, vicepresident executiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i Jaume Marín, cap de màrqueting de l’entitat, s’ha anunciat la prolongació de la declaració de l’Any del Turisme Cultural per 2019.

També s’han fet un repàs de les actuacions més remarcables i les fites assolides per l’entitat i el sector en l’exercici 2018, i s’han donat a conèixer les 20 accions referents programades per al 2019, com ara l’impuls i desenvolupament del projecte de candidatura de la Costa Brava 2021, Reserva de la Biosfera; el desplegament de l’acció especial TastEmotion a Anvers, Amsterdam  i Estocolm; presentacions a professionals i premsa de la destinació a Londres i Manchester; l’acció Costa Brava Girona Sustainable Trade Week; la Setmana de la Costa Brava i el Pirineu de Girona al País Basc; la campanya promocional i de comunicació especial al mercat francès; l’organització del Costa Brava Challenge Week per turisme de negocis, la presentació dels productes Pirineus, natura i turisme actiu, i cultura a Israel; la implicació en el projecte SIITC (Sistema d’Intel·ligència i Informació Turística de Catalunya),  i EURECAT de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres.

De la mateixa manera, s’ha anunciat que els principals mercats emissors de turisme en els quals s’incidiria serien França i Regne Unit, com a mercats estrella, i Alemanya, Països Nòrdics, Benelux, Països de l’Est, Estats Units i País Basc i Madrid, com a mercats prioritaris.


- Te recomendamos -