Inicio Galicia A Xunta renova o seu compromiso co desenvolvemento turístico de Ferrolterra, un...

A Xunta renova o seu compromiso co desenvolvemento turístico de Ferrolterra, un destino que está a medrar a un ritmo do 11%

0

O conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, puxo en valor a progresiva consolidación deste ámbito territorial como destino turístico, destacando o feito de que Ferrol sexa punto de partida do Camiño Inglés e a cidade referente no ámbito do turismo industrial


O conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, a directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, e o delegado territorial da Xunta na Coruña, Ovidio Rodeiro, participaron hoxe na sinatura dun convenio de colaboración coa Mancomunidade de concellos da comarca de Ferrol a través do cal, Turismo de Galicia colaborará para a realización de actividades de promoción e información do turismo no xeodestino de Ferrolterra-Rías Altas.

Durante o acto, o conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, destacou o compromiso da Xunta de Galicia coa promoción dun xeodestino que abrangue ata a 21 municipios da zona e que presenta numerosos encantos e recursos de grande importancia medioambiental e paisaxística como o parque natural das Fragas do Eume ou a costa Ártabra, entre outros. Así mesmo, apuntou que outro valor turístico deste territorio está na propia cidade de Ferrol como punto de partida do Camiño Inglés e como referente no eido do turismo industrial.

Leer más:  Incautan 104 litros de licor sin etiquetar escondidos en bidones de plástico en un bar de Santa Comba (A Coruña)

Ademais, Rey Varela apuntou que as accións conxuntas entre Turismo de Galicia e a Mancomunidade que se recollen no convenio asinado esta mañá “permitirán consolidar dunha maneira sustentable e con calidade un destino que, ano tras ano, vai gañando en peso e en importancia turística para Galicia”.

Os viaxeiros permanecen máis díasNesta mesma liña, a directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, puxo en valor a importancia da colaboración levada a cabo nos últimos anos coa Mancomunidade de concellos da comarca por estar a permitir, dixo, posicionar a marca turística Ferrolterra como parte esencial da marca Galicia, como así o demostran as cifras que acaba de rexistrar no primeiro semestre do ano. O número de viaxeiros creceu nos seis primeiros meses do ano un 5,6% e o volume de noites un 11%. Con máis de 110.000 noites convértese na cifra de pernoitas máis elevada dos últimos tres anos neste destino.

Pero máis alá dos datos da demanda turística, Ferrolterra está a cumprir un dos obxectivos nos que a Xunta de Galicia ten especial interese en seguir avanzando como é o de afianzar o crecemento en calidade, no que a Comunidade debe ser referencia. Neste sentido, Nava Castro salientou que este destino está a medrar especialmente en parámetros nos que a Estratexia de turismo de Galicia 2020 traballa como a estadía media, que medrou máis dun 5%. “Se a Ferrolterra veñen cada vez máis turistas, tamén quedan cada vez máis días entre nós atraídos polos numerosos recursos desta zona e iso é especialmente positivo para este destino e para Galicia”, explicou Nava Castro.

Leer más:  Pontón lamenta la "oportunidad perdida" de la reunión entre Sánchez y Rueda, al que ve plegado a "la agenda del PP"

Para afondar neste crecemento de calidade e responsable, o convenio asinado hoxe comprende accións que consoliden produtos turísticos neste xeodestino, reforzar a imaxe de marca de Ferrolterra e impulsar a comercialización de recursos innovadores. Turismo de Galicia colaborará economicamente para que desde a Mancomunidade se poda facer unha intensa promoción do destino tanto en internet como en soportes físicos ou espazos de grande afluencia.

Referente do turismo tranquiloOutro punto importante será o da difusión e comercialización do “turismo slow” ou turismo tranquilo, que é un dos elementos que mellor define este destino. As accións incluídas neste convenio irán encamiñadas a fortalecer esta rede de traballo cos axentes do sector para mellorar a oferta de aloxamentos e deseñar tamén unha serie de actividades e servizos slowfriendly complementarios.

Tamén se reforzará o papel de Ferrolterra no eido xacobeo. Porque este convenio – a través do cal Turismo de Galicia aportará 120.000 euros- permitirá afondar nas oportunidades de promoción relacionadas co Camiño Inglés, un dos itinerarios que máis está a medrar neste ano, a un ritmo próximo ao 30%. E xunto ao Camiño Inglés, tamén terá presenza a peregrinación a San Andrés de Teixido, como un elemento ao redor do que deseñar experiencias de viaxe que permitan singularizar e diferenciar o destino de Ferrolterra.

Leer más:  El gobierno de Vigo fue obligado a autorizar la gasolinera del Pontillón una vez obtuvo los informes favorables

Este acordo enmárcase nos compromisos da Estratexia de turismo 2020, a folla de ruta do turismo galego elaborada xunto co sector, que aposta pola colaboración cos concellos das catro provincias para impulsar os seus recursos turísticos a través de convenios e liñas de axudas ao tempo que se diversifica a oferta.


- Te recomendamos -