Incide en que apoiar a industria vitivinícola e achegala a novos consumidores son as claves do éxito dun sector fundamental non só para o rural senón tamén para a consolidación da marca Galicia
Leiro (Ourense), 26 de xuño de 2018.- O presidente do Goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, destacou hoxe que os máis de 9,5 millóns de quilos de uva colectados pola DO Ribeiro en 2017 certifican a boa saúde da que goza a marca para afrontar os retos do futuro.
Durante a Gala do Ribeiro 2018, Feijóo lembrou ademais que a Denominación de Orixe Ribeiro, a máis antiga de Galicia, está composta por 115 bodegas situadas nos vales dos ríos Miño, Avia e Arnoia, ocupa 2.232 hectáreas de viñedo e nela traballan máis de 5.800 viticultores. E combinando tradición e modernidade é hoxe unha das denominacións máis antigas de España.
Nesa aposta pola calidade e a tradición, o presidente da Xunta incidiu en que a conquista de novos padais é o camiño que garante o futuro, e, nesta liña, referiuse ao traballo de César Lumbreras, Persoeiro de Honra por ser unha voz indispensable do relato do agro. Non en van, desde 1984 o programa Agropopular da Cadena COPE pon o acento en contar as preocupacións e os acertos do mundo rural e tamén en achegalo aos que non forman parte del.
Así mesmo, salientou a traxectoria de Víctor de la Serna, premio á Mellor tarefa de comunicación, e o labor da Asociación de Mujeres Amantes de la Cultura del Vino, Amavi, que apoia o traballo das mulleres do sector e achega a cultura do viño ás mulleres.
Como exemplo desa vida entre vides, Feijóo referiuse a Manuel García Montero, presidente de honra da Cooperativa Vitivinícola Viña Costeira, que viu na tecnoloxía unha panca de progreso para o viño galego e que, ademais, abandeira as cooperativas como paso adiante e como fórmula de éxito.
Logo de resaltar o papel da hostalería e do comercio como embaixadores dos viños galegos, o titular da Xunta concluíu incidindo en que apoiar a industria vitivinícola e achegala a novos consumidores son as claves do éxito dun sector fundamental non só para o rural senón tamén para a consolidación da marca Galicia.
- Te recomendamos -