L’experiència sensorial TastEmotion presenta l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a seixanta agents de viatges i prescriptors francesos. Alhora, deu empreses turístiques de la demarcació de Girona participen activament en les quatre sessions de TastEmotion, en què s’aprofita per fer treball en xarxa amb els agents de viatges.
Els dies 12 i 13 de juny, a París s’ha dut a terme el segon cicle de representacions de la innovadora acció promocional TastEmotion, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, mitjançant la qual es presenta l’oferta turística del territori de manera segmentada i creativa als principals programadors i prescriptors de viatges de França per a les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona.
Els actes s’han adreçat a grups selectes d’agents de viatges i periodistes de comunicació especialitzats del país i hi han participat membres de diverses empreses gironines: Santa Marta Hotel i Spa, Lloret Convention Bureau, Peralada Resort, la Costa Golf i Beach Resort, Gigs Girona, Lloret Turisme, Oficina de Turisme de Begur, Bitò Produccions, Visit Palafrugell, Turismon, Naturalwalks i l’Oficina de Turisme de Calonge-Sant Antoni.
El dimarts 12 de juny al migdia, va tenir lloc l’acció TastEmotion, de l’oferta específica de productes, activitats i serveis d’alta gamma exclusius de les comarques gironines, a càrrec del Club Unique Premium. L’acte va comptar amb la participació de tres empreses gironines i de tretze agents de viatges francesos. Els assistents van interessar-se per l’oferta d’experiències enogastronòmiques i d’espais exclusius per celebrar esdeveniments i casaments, alhora que van poder intercanviar impressions amb els empresaris gironins.
El mateix dia al vespre, va tenir lloc la presentació de l’oferta de turisme de negocis, congressos, convencions i incentius, organitzada pel Costa Brava Girona Convention Bureau. Al sopar hi van participar dotze agents de viatges francesos, que van poder compartir taula amb cinc empresaris gironins. De l’oferta que proposa la demarcació de Girona, els professionals francesos van destacar-ne la capacitat d’organització d’incentius i esdeveniments en espais singulars com a alternativa a Barcelona.
El dimecres 13 de juny al migdia, va tenir lloc el TastEmotion centrat a presentar l’oferta turística cultural de la demarcació de Girona, organitzat pel Club de Cultura i Identitat. Al dinar hi van assistir onze agents de viatges i quatre periodistes especialitzats que van poder conèixer les propostes de cinc representants d’empreses turístiques gironines. Els assistents van remarcar el gran potencial dels festivals de la destinació, la xarxa de museus i les experiències culturals relacionades amb la identitat del territori.
Al vespre i amb la presència del president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Pere Vila, va tenir lloc la presentació de l’oferta turística enogastronòmica, organitzada pel Club d’Enogastronomia i el Club de la Ruta del Vi DO Empordà, adreçada a quinze periodistes especialitzats de França. TastEmotion és una representació audiovisual i sensorial per presentar la Costa Brava i el Pirineu de Girona, mitjançant un videomapatge (mapping) i un àpat elaborat pel xef del Restaurant CasaMar, Quim Casellas, amb una estrella Michelin. Properament, després de l’estiu, l’acció TastEmotion es desplegarà a les ciutats de Munic i Milà per incidir en els canals prescriptius i d’intermediació del mercat alemany i italià, respectivament.
- Te recomendamos -