Inicio Galicia A Xunta reparte 10.000 trípticos con recomendacións para previr os riscos laborais...

A Xunta reparte 10.000 trípticos con recomendacións para previr os riscos laborais en carnicerías, chacinerías e peixerías

0

A secretaria xeral de Emprego, Covadonga Toca, participou hoxe na Praza de Abastos de Portonovo na campaña do Instituto de Seguridade e Saúde Laboral de Galicia (ISSGA)

A secretaria xeral de Emprego, Covadonga Toca, participou hoxe na Praza de Abastos de Portonovo nunha campaña que está levando a cabo a Consellería de Economía, Emprego e Industria, a través do Instituto de Seguridade e Saúde Laboral de Galicia (ISSGA), para a prevención de riscos laborais en carnicerías, chacinerías e peixerías. En total, estanse a repartir 10.000 trípticos e 2000 carteis para concienciar aos traballadores e traballadoras da importancia da prevención de riscos laborais e, polo tanto, da implantación de boas prácticas relacionadas coa saúde o benestar no eido laboral.

A iniciativa do ISSGA centrada en neste tipo de establecementos incide nas principais recomendacións para contar cun espazo de traballo óptimo e consellos para un correcto uso das máquinas e utensilios de corte. Así mesmo, nos trípticos recóllese información sobre as posturas de traballo axeitadas, como debe ser o acceso ás cámaras frigoríficas e os equipos de protección individual a usar. Ademais, faise unha exposición dos riscos laborais e enfermidades profesionais nestas actividades e se lembran as medidas sanitarias para a manipulación de alimentos.

Leer más:  El Partido Popular de Viveiro desafía a dos concejales independientes a formar una moción de censura en contra de la alcaldesa del PSOE

Esta campaña forma parte do Plan de Actividades do ISSGA para este ano, que inclúe un total de 74 actuacións divididas en 7 eixos e conta cunha oferta formativa en prevención de riscos laborais, coa que se prevé chegar a 1200 persoas.

Esta folla de ruta está consensuada cos interlocutores sociais e responde aos obxectivos da Estratexia galega de Seguridade e Saúde no Traballo 2017-2020 que está desenvolvendo a Consellería de Economía, Emprego e Industria, a través do ISSGA.

Os retos máis destacados son mellorar a eficiencia na coordinación entre as administracións en materia de prevención de riscos laborais; impulsar a implicación dos interlocutores sociais; facilitar a xestión preventiva e reforzar a vixilancia e o control; potenciar a análise e investigación dos accidentes; fomentar programas en sectores de alta sinistralidade; e acadar unha formación de calidade para consolidar a cultura preventiva na sociedade galega.

Con esta actuación, a Xunta está prestando especial atención aos sectores económicos con maiores índices de sinistralidade como é o pequeno comercio de alimentación, ademais do forestal, o pesqueiro, o naval, a construción ou as actividades relacionadas con augas mineiras e termais.

Leer más:  Buscan a un hombre de 82 años residente en Santiago que desapareció desde la tarde del jueves

A través desta iniciativa estanse levando a cabo tamén actuacións de promoción de prevención de riscos laborais en sectores con alta presenza de mulleres para contribuír á integración da igualdade na xestión nos centros de traballo e campañas dirixidas aos traballadores tras unha baixa de longa duración por accidente ou enfermidade, entre outros.

Sobre a oferta formativa para 2018, o Plan inclúe importantes novidades para dar resposta a cambios normativos e técnicos para clarificar e facilitar o cumprimento e adaptación ás novas obrigas en prevención de riscos laborais.

A campaña Quere o teu mercadoNa Praza de Abastos de Portonovo, na que se desenvolveu hoxe a iniciativa do ISSGA, tamén estase a levar a cabo a campaña Quere o teu mercado, que organiza a Consellería de Economía, Emprego e Industria, a través da Dirección Xeral de Comercio e Consumo, e en colaboración coa Federación Galega de Comercio.

Esta actuación trata de incentivar o consumo de produtos frescos e resaltar os valores da compra local e a profesionalidade e bo facer dos praceiros e praceiras. A campaña de promoción dos mercados locais e prazas de abastos é de carácter internacional. Deste xeito, baixo o lema Preto do teu corazón, estase a realizar ata o próximo domingo 27 de maio unha serie de eventos nos mercados dos países e cidades participantes para intentar atraer clientes e transmitir todos os beneficios que ten consumir nos mercados de proximidade.

Leer más:  SOS Sanidade Pública pide "responsabilidades políticas" y la reversión de la concesión del Cunqueiro al ámbito público

Do que se trata é de unir a nivel internacional aos mercados locais de diferentes formas e tamaños nun fin común: aumentar a súa visibilidade, a presenza de consumidores e o consumo no comercio de proximidade, ao tempo que se fortalecen os lazos de unión e a fidelización cos usuarios.

En total 3000 praceiros e praceiras están organizando todo tipo de eventos para poñer en valor os produtos de calidade dos seus mercados como degustacións gastronómicas, showcookings ou obradoiros de cociña, concursos de tapas e exhibicións de pratos elaborados con produtos do mercado. Así, e en colaboración coas asociacións e federacións de praceiros e praceiras, celebrarase este sábado o Día do mercado.


- Te recomendamos -